Subject: Kaubandus-Tööstuskoja ettepanekud töötaja tervise edendamiseks tehtud teatud kulutuste erisoodustusmaksu alt vabastamiseks
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "SM Info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 14:30:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda pöördub Rahandusministeeriumi ja
Sotsiaalministeeriumi poole taas ettepanekuga tõsta töötaja tervise
edendamiseks tehtavate kulutuste maksuvaba piirmäära praeguselt 100 eurolt
250 euroni töötaja kohta kvartalis. Lisaks teeme ettepaneku täiendada
tervise edendamiseks tehtavate maksuvabade kulutuste nimekirja, näiteks
võiks kaaluda tervishoiuteenuste ja massaažiteenuste kulutuste lisamist
sellesse loetellu. Meie ettepanekuga saab lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>